Auto met het poppetje uit het logo van kinderopvang en BSO Boeffies en (B)engeltjes in Etten-Leur en Ulvenhout

Klachtenregeling

Wij vinden het erg belangrijk dat iedereen zich gehoord en gezien voelt. Daarom vragen wij, op het moment dat je ergens tegenaan loopt of ergens geen prettig gevoel bij hebt, om dit bespreekbaar te maken met de betrokken leidinggevende op locatie of medewerkers op de groep.

Wij luisteren graag naar jouw verhaal en denken mee in mogelijkheden om misverstanden op te helderen of een passende oplossing te bedenken voor de situatie. Wij willen immers dat iedereen met een fijn gevoel naar huis gaat.
Onze medewerkers zullen altijd een luisterend oor bieden. Het informeel indienen van een klacht is vaak de snelste manier voor een oplossing.

Mocht je toch liever een formele klacht indienen, dan kun je gebruik maken van deze link.

Daarnaast vind je hier een link naar de geschillencommissie.